Blod, svett och tårar.

Jag sitter i min mammas arbetsrum. Första gången sen flytten. Det finns bara ett ord som kan beskriva hur det känns: HEMSKT. Man får låtsasleenden och några tafatta kramar. Är det sånt hon tror att jag vill ha? Då tror hon helt fel. Det känns bara så obekvämt att sitta här och spela någon som man inte är. Helst av allt hade jag velat slå tillbaka och visa henne hur jag egentligen känner, men det kan man ju inte. Tyvärr.
Föriövrigt mår jag väl bra, förutom lite stress- och ångesttårar i duschen.
Nicole kom inte på träningen idag, så jag var fast med haleh. Jomen toppen.
Beställde min älskade ring idag! En 15mm silverring med gravyr där det står GULDVIVA. Jag kände att jag ville ha något kvar nu när jag ska sluta rida.
Menmen, ni får ha det bäst! Lev livet för mig :)❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0