Tisdag morgon

God morgon allihopa!
Har knappt fått en blund inatt, låg och läste, kollade mobilen och lite sånt man gör när man inte kan sova. Jag somnade runt kvart i 6, och 6 skulle jag gå upp, så det blev väldigt tungt. Usch å fy, hatar att inte kunna sova. Men i alla fall, nu ska jag dra mig till skolan med Nicole, vi ska mötas snart. Hon tar halvbussen (om hon hinner med den vill säga) och den går härifrån 36. Kommer komma massor försent, men vad ska man göra när man lyckas somna en kvart innan man ska upp? Jahapp, nu måste jag nog börja dra mig utåt. Jag vill ju inte missa bussen ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skrev du det här på min dator?

För hur gjorde du hjärtat? :P :)

2010-11-16 @ 16:00:25
URL: http://coralineahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0